bloglovin

Under The Mistletoe

Once a Belieber, always a Belieber ♥
AHHHHHHHH, JAG ÄR HELT DÖD JUST NU! JUSTIN BIEBERS JUL ALBUM FINNS PÅ SPOTIFY! ♥

Asså, Justin är en så fett begåvad kille, kan inte fatta varför det finns så många människor som "ogillar" han så mycket. HAN ÄR JU SÅ GRYMT BRA, SNYGG, SÖT, ALLLT!!! ♥
Mina favoriter är helt klart:
Drummer Boy (HAN RAPPAR I DEN, SÅÅÅ BRA) ♥
Santa Claus Is Coming To Town 
Mistletoe 
All I Want For Christmas Is You 
Christmas Love 
Pray (Inte ny, men ändå fett bra!) 
Someday At Christmas 

Men såklart är alla andra låtar bra också!
Okej, nu blev det mycket bieber, så med det säger jag Hejdå!



Kommentarer

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback