bloglovin

One Direction

One Thing <3
Musik videon släpptes igår och jag dööör typ, dom är så duktiga och såååå snygga!

What Makes You Beautiful <3

Har gått och blivit besatt av One Direction, dom är så grymt duktiga! <33

Niall och Harry är lätt snyggast av dom, *dör*! Nu kommer det säkert vara det ända jag tänker på ett bra tag framåt. JAKjdhasdhajksdhkahdkjashd <3333333 Jag skulle typ göra vad som helst för att få se dom live, att få träffa dom. Ni kan klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR för att få min awesomiga playlist på spotify, men deras låtar <3

Och det bästa av allt är ju att dom är brittiska. Kärlek till killarna i One Direction! <33


Kommentarer
Jossan

ååh, va roligt! grabbarna är ju underbara :D Vi köpte våra biljetter genom en site som heter Seetickets. Tyvärr så tog ju alla biljetter till konserten slut så fort dom släpptes men vi får hålla tummarna på att dom snart kommer över till sverige igen :D

2012-01-15 @ 22:00:20
http://jodas.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback