bloglovin

Tips: Byt sida på menyn

Det var väldigt länge sen jag skrev ett tips så jag tänkte att jag gör det nu. Detta är ett väldigt enkelt tips och många kan säkert det men man gör i alla fall såhär:

Du börjar med att gå in på stilmallen.

Där ska du bläddra ner till #side och #content som ligger alldrens under side. (Om du inte hittar slå in Ctrl + f, då kommer det upp en sökruta skriv bara ins side där!)


Nu finns det något som heter float: right eller left och på content står det float: left eller right.
Om det nu står såhär:

så ska du bara ändra tvärt om, alltså om det står right på side och left på content så ändrar du bara till left på side och right på content..Inte mycket svårare än så är det.


Om ni inte förstår så är det bara att fråga!

Sarah ♥

Kommentarer
OLIVIA [foto & vardag]

Vinnaren av dagens blogg är nu uppe på bloggen. Kika in och se om det blev du. :)



http://oliviasandinpekka.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-dagens-blogg-1.html#comment

2011-06-05 @ 20:21:12
http://oliviasandinpekka.blogg.se/
JENNIFERFOTON

SV: Oj, hörde det i tv :)

hur mår du idag då?

2011-06-06 @ 11:40:23
http://jenniferfoton.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

Alla kommentarer granskas av mig.
Jag gör länkbyten men inte bloglovin’ byten.
Alla bilder är fotade av mig om inget annat anges & dom får inte kopieras.
Onödiga kommentarer tas bort.

Jag fotar med en Canon EOS 500D.
Du kan följa min blogg via bloglovi’ här.
Du kan läsa mer om mig här.
Du kan kontakta mig på: [email protected].

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback